From:
astronet nagel <[log in to unmask]>
Reply To:
astronet nagel <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 4 Jun 2012 23:15:24 +0200
ik heb na enkele dagen noeste arbeid mijn vernieuwde website geupload
'arie nagel' googelen en hij staat bovenaan, met dank aan mijn ouders dat
ze me Arie hebben genoemd :-)
maar   www.astronomie.be/apn   intikken mag ook

misschien dat enkelen onder jullie nieuwsgierig zijn naar de nieuwe opzet;
wil je dan mij mailen bij voorkomende onvolkomenheden?
kijk vooral ook even of de link naar jouw site nog wel klopt
de inhoud is niet veel anders dan de voorgaande, die nog steeds te
voorschijn te halen is met www.astronomie.be/apn/index.htm

ik heb de oude site opgemaakt met MS Frontpage; het probleem dat ik daarmee
had, was dat de opmaak er soms anders uitzag dan het gepubliceerde en dat
het soms een heel karwei was om een pagina met plaatjes en tekstblokjes te
maken; bovendien wilde ik een pakket dat ik op mijn mac kon draaien; dan
hoefde ik niet steeds eerst naar de windows-emulatie

die emulatie werkt overigens perfect, maar ik werd wel een tikkie gek van
die voortdurende checks van Microsoft als je weer eens wat aan het systeem
had veranderd; dan moest je weer je serienummer en activatiecode doorgeven

ik heb nu gekozen voor Freeway Express voor de Mac, dat heel wat soepeler
werkt

gr, arie nagel