From:
"Boer, Jan A. de" <[log in to unmask]>
Reply To:
Boer, Jan A. de
Date:
Fri, 20 Mar 2015 23:55:00 +0100
U ontvangt deze mail als abonnee. Zie voor wijzigen of opzeggen abonnement http://www.astro.rug.nl/~nvws/asmetlst.htm
---

Beste astro-en-meteo abonnees,

De Universiteit van Nederland mailde mij dat een geïnteresseerd en kritisch
publiek welkom is om onderstaand gastcollege bij te wonen met korting op de
entree.

Volgende week, 24 maart, zal Sebastiaan de Vet (UvA) komen spreken voor
Universiteit van Nederland.
In Sebastiaans college zullen allerlei vraagstukken rondom planeetonderzoek
centraal staan. Hoe komt het dat onze aarde steeds zwaarder wordt? Hoe maak
je in een handomdraai een komeet? Waarom is de aarde een ideale
vuilverbrandingsoven? Kunnen we leven op Mars?
Het belooft een super college te worden, Sebastiaan is een ontzettend
enthousiast spreker.

Meer informatie is te vinden via
http://www.universiteitvannederland.nl/college-bijwonen/. Bijgevoegd een
flyertje.
Wanneer er via deze
<http://www.universiteitvannederland.nl/college-bijwonen/> link in het
kortingscodeveld “galaxy” wordt ingevuld, zijn kaartjes tegen 50% korting
verkrijgbaar.

Met vriendelijke groet,

Jan de Boer

Drs. J.A. de Boer, secretaris

Koninklijke Nederlandse Vereniging voor Weer- en Sterrenkunde

Prinses Irenelaan 1, 9765 AL Paterswolde

E-mail [log in to unmask]

Web http://sterrenkunde.nl/knvws

Tel. 050 309 4290

 Of misschien een leuke win-actie bedenken voor uw website bezoekers, of
leden van uw nieuwsbrief. Daarvoor zouden we bijvoorbeeld een paar kaartjes
beschikbaar kunnen stellen.

Afijn, ik hoor graag of KNVWS dit leuk lijkt.
Voor vragen ben ik bereikbaar op onderstaande contactgegevens.

Hartelijke groet!

Marissa Memelink
Producent

Universiteit van Nederland
T 0031 6 44 585 166
E [log in to unmask]
W https://universiteitvannederland.nl/

————————————————————————————————————————————————————————

Universiteit van Nederland <http://www.universiteitvannederland.nl/> is het
online platform van Marten Blankesteijn en Alexander Klöpping met als enig
doel heel Nederland kennis te laten maken met de meest inspirerende
hoogleraren van onze Nederlandse Universiteiten. We nodigen deze
hoogleraren uit om een open college te geven, nemen de performance op,
editen het tot een strak geheel en streamen het later online via onze
website <http://www.universiteitvannederland.nl>, Youtube
<https://www.youtube.com/user/UniversiteitvanNL/featured> en Ziggo On
Demand digitale tv. Ons podium wordt gehost door Club AIR <http://air.nl/>,
Amsterdam, waar iedereen de opnames kan bijwonen. Op deze manier hopen we
jong en oud, academisch en niet-academisch geschoolden te kunnen laten
genieten van deze s’lands meest fascinerende docenten.