From:
Edwin Mathlener <[log in to unmask]>
Reply To:
Edwin Mathlener <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 19 Mar 2015 17:32:33 +0100
U ontvangt deze mail als abonnee. Zie voor wijzigen of opzeggen abonnement http://www.astro.rug.nl/~nvws/asmetlst.htm
---

Graag breng ik deze mailwisseling even onder de aandacht. Wie wil er morgen in Man bijt hond? Graag direct reageren naar redactie.

Groet, Edwin Mathlener

Verstuurd vanaf mijn telefoon

Begin doorgestuurd bericht:

Van: "Kleinsman, Iris" <[log in to unmask]<mailto:[log in to unmask]>>
Datum: 19 maart 2015 13:23:22 CET
Aan: 'Edwin Mathlener' <[log in to unmask]<mailto:[log in to unmask]>>
Onderwerp: Antw.: NCRV man bijt hond

Als u de mail wil verspreiden, heel graag! Met bericht erbij dat als mensen het leuk vinden, ze meteen even moeten mailen omdat we het vanmiddag rond willen maken voor morgen ochtend.

Alvast hartelijk bedankt!

Met vriendelijke groet,
Iris Kleinsman

T 035 671 9210