From:
astronet nagel <[log in to unmask]>
Reply To:
astronet nagel <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 17 Apr 2009 00:09:58 +0200
een enkele zuurpruim dacht dat dit een grap was, maar het is ernstig
bedoeld!
het lijkt me gewoon leuk om met gelijkgestemde lieden een leuk feestje te
bouwen
er hebben zich al twee mensen aangemeld
maar ik verwacht er toch wel een aantal
Karel Teuwen met zijn Karin bijvoorbeeld
en mss zelfs Philippe uit het verre Ieper
en Ad en Juul Mathijs en .... nog veel meer
arie nagel

we gaan op 9 mei met z'n allen naar het beste Turkse restaurant dat ik ken