From:
astronet nagel <[log in to unmask]>
Reply To:
astronet nagel <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 7 Apr 2012 20:22:13 +0200
zie ook: http://www.astronomie.be/apn/newobservatory.htm

ongeveer 5 jaar jaar geleden gekocht en compleet ingericht; alles bij
elkaar voor 65 mille
(CV, kunstleren bankstel, keuken met 4 gaspitten en alle verdere
benodigdheden, luxe badkamer met ligbad en douche, 2 slaapkamers met een
één-persoons en een tweepersoonsbed, internetaansluiting, grasmaaier en
ander tuingereedschap, 2 fietsen, tuinmeubels, kinderspeelplaatsje,
buitenverlichting enz.)

het chalet is 70 m2 en het totale perceel telt 430 m2

alles is in prima staat; alleen moet op het dak van de blokhut nog 4 latjes
worden getimmerd;
hekwerk voor de oprit is weggehaald, omdat ik dat te lastig vond om steeds
te openen,
maar is nog wel aanwezig

daarnaast is de *sterrenwacht *ingericht

alles is te koop met of zonder sterrenwacht
zonder sterrenwacht is de vraagprijs 50 mille
met sterrenwacht n.o.t.k. want deze kan ik ook los verkopen

plaats: op camping Heezerenbosch te Heeze
zeer donker! SQML = 20,4 in het zenit

mvg, arie nagel
+3140-2523879