Everything you always wanted to know about… Kant 0100,0100,0100Het is op 12 februari aanstaande precies 200 jaar geleden dat Immanuel Kant, bijna tachtig jaar oud, overleed. Hij geldt als een van de allergrootste en meest invloedrijke filosofen en die invloed is voelbaar tot op de huidige dag. De lezing gaat over het leven en denken van Kant aan de hand van zijn grote vragen: Wat kan ik weten? Wat moet ik doen? Wat mag ik hopen? Prof.dr. Henk Procee Maandag 12 januari, 16.30 - 17.30 uur Academiegebouw, Broerstraat 5, Groningen Toegang voor iedereen gratis http://oldwww.rug.nl/cis/sgg/activiteiten%202004/everything-kant.htm Informatie Studium Generale Groningen Kleine Kromme Elleboog 7a1 (050) 363 5463 [log in to unmask] http://www.rug.nl/studium