U ontvangt deze mail als abonnee. Zie voor wijzigen of opzeggen abonnement http://www.astro.rug.nl/~nvws/asmetlst.htm ---
Aan bestuursleden binnen de KNVWS en aan abonnees astro-en-meteo,

Over Harrie Rutten (KNVWS-bestuur) kreeg ik het volgende bericht.

De zoon van Harrie Rutten vraagt mij om mensen in kennis te stellen dat zijn vader Harrie dinsdag was betrokken in een zwaar verkeersongeval.
Hij is heel zwaar gekwetst en zijn toestand is zorgwekkend.
De familie geeft ter kennis dat Harrie voor lange tijd out is. ( zij hebben niet van iedereen adressen en vroegen mij dit op sociale media en mailinglijsten te plaatsen).

Voor landelijke KNVWS-bestuurszaken die u met Harrie had willen bespreken kunt u contact met mij opnemen.

Met vriendelijke groet,

Jan de Boer

Drs. J.A. de Boer, secretaris

Koninklijke Nederlandse Vereniging voor Weer- en Sterrenkunde

Prinses Irenelaan 1, 9765 AL Paterswolde

E-mail [log in to unmask]

Web http://knvws.nl

Tel. 050 309 4290