U ontvangt deze mail als abonnee. Zie voor wijzigen of opzeggen abonnement http://www.astro.rug.nl/~nvws/asmetlst.htm
---

Er zijn diverse manieren, maar de eenvoudigste is via google hangout waar je schermen, presentaties e.d. simpel kan delen.

Ik meen dat dit ook met Skype kan, maar dat zou best een premium dienst kunnen zijn. Google Hangout is gratis en uitgebreider.

Groet
Marco

--
Marco Frissen
📩 Email: [log in to unmask]

Op 10 aug. 2013 om 09:19 heeft Jan Allerd de Boer <[log in to unmask]> het volgende geschreven: