Van: "Ayla" <[log in to unmask]>
Datum: 23 januari 2013 11:23:40 GMT+01:00
Aan: <[log in to unmask]>
Onderwerp: Sonic Acts - The Dark Universe: informatie voor de redactie

Beste redactie,

Graag zou ik het festival Sonic Acts – ‘The Dark Universe’ willen tippen, omdat wij denken dat dit interessant kan zijn voor jullie lezers.

Sonic Acts is een festival dat de grenzen opzoekt in kunst, muziek čn wetenschap. Naast een omvangrijke expositie en een uitgebreid muziekprogramma biedt het festival een internationale conferentie waarin verschillende wetenschappers hun licht laten schijnen op The Dark Universe, het thema van de vijftiende editie van het festival in Amsterdam.

Onderwerpen van het congres zijn bijvoorbeeld ruimteruizen, astronomie & kosmologie, cybernetica, fysica, de donkere kanten van het financiële stelsel en science fiction. Onder andere nobelprijswinnaar Gerard ’t Hooft, Raphael Bousso, Andrew Pickering en NASA Astrobiology Institute Prof. Pascale Ehrenfreund zullen spreken op het festival.

Bijgaand vindt u een flyer met meer namen en informatie over het congres. Het festival vindt plaats van 21 tot en met 24 februari 2013 in Amsterdam. Het zou fantastisch zijn als het festival als een tip of agendapunt in bijvoorbeeld het magazine of op de website geplaatst zou kunnen worden. Graag bespreek ik de mogelijkheden hierover met u. We hebben ook erg mooi beeld, waarvan een kleine selectie te vinden is via http://2013.sonicacts.com/press.