U ontvangt deze mail als abonnee. Zie voor wijzigen of opzeggen abonnement http://www.astro.rug.nl/~nvws/asmetlst.htm --- HELP!

ik ben de draad kwijt :-) heb nu een andere provider en heb daardoor ADSL moeten verwisselen voor de kabel

maar mijn pc ziet in apparatenbeheer geen wireless of draadloos, alleen bedrade opties;
hoe krijg ik die? wel zie ik in het configuratie-scherm een icoontje met een usb-stickje en daaronder de benaming: draadloos internet; zo'n stick heb ik niet; ook nooit gehad

ik vermoed dat er een puzzelstukje aan winxp ontbreekt: hoe krijg ik de draadloze opties in apparatenbeheer?
heeft iemand dit ontbrekende puzzelstukje voor mij?

of mss dat iemand nog ergens een win-xp of win7-cdrom heeft liggen dat ik even mag lenen of voor een klein prijsje kan kopen?
of precies zo'n stick zoals bedoeld in het configuratie-scherm?

er loopt nu een draad diagonaal door de woonkamer .....

reacties graag naar [log in to unmask]

Gr, Arie