zie ook: http://www.astronomie.be/apn/newobservatory.htm

ongeveer 5 jaar jaar geleden gekocht en compleet ingericht; alles bij elkaar voor 65 mille
(CV, kunstleren bankstel, keuken met 4 gaspitten en alle verdere benodigdheden, luxe badkamer met ligbad en douche, 2 slaapkamers met een één-persoons en een tweepersoonsbed, internetaansluiting, grasmaaier en ander tuingereedschap, 2 fietsen, tuinmeubels, kinderspeelplaatsje, buitenverlichting enz.)

het chalet is 70 m2 en het totale perceel telt 430 m2

alles is in prima staat; alleen moet op het dak van de blokhut nog 4 latjes worden getimmerd;
hekwerk voor de oprit is weggehaald, omdat ik dat te lastig vond om steeds te openen,
maar is nog wel aanwezig

daarnaast is de sterrenwacht ingericht

alles is te koop met of zonder sterrenwacht
zonder sterrenwacht is de vraagprijs 50 mille
met sterrenwacht n.o.t.k. want deze kan ik ook los verkopen

plaats: op camping Heezerenbosch te Heeze
zeer donker! SQML = 20,4 in het zenit

mvg, arie nagel
+3140-2523879