Beste leden van deze lijst,

Vanmorgen ontving ik per telefoon onderstaande vraag, die ik maar even in een e-mail heb laten zetten, opdat ik hem aan deze lijst kon voorleggen.

Wie zich aangesproken voelt, mag rechtstreeks contact opnemen met Dhr. Vorderman.

Met vriendelijke groet,

Edwin Mathlener
Stichting 'De Koepel'

Goedemorgen,

Mijn naam is René Vorderman en ik schrijf voor het ledenblad van
pensioenuitvoerder PGGM; PGGM&Co. Het volgende nummer dat wij maken heeft
als thema 'de nacht' en in dat kader ben ik op zoek naar een gepassioneerd
sterrenkijker. Deze man/vrouw gaat dan geïnterviewd en gefotografeerd worden
voor de rubriek &Waardevol, waarin hij/zij uitgebreid mag vertellen over
zijn passie. De gedachte achter deze rubriek: 'Ze mogen me alles afpakken
(bij wijze van spreken uiteraard), behalve dit ene ding waar ik zo'n passie
voor heb.' In dit geval dus een telescoop.

De persoon die wij zoeken moet werkzaam zijn in de zorg en pensioen opbouwen
bij PGGM. Sommigen bouwen pensioen op bij PGGM, maar zijn niet (meer)
werkzaam in de zorg. Dat is ook oké.

Personen die niet letterlijk aan bovenstaande voorwaarden voldoen, maar toch
in aanmerking denken te komen, mogen zich uiteraard ook melden.

Ik ben te bereiken via onderstaande contactgegevens en hoop snel iets te
horen!

De hartelijke groeten van ZB,

René Vorderman

Surf ook eens naar www.zbcom.nl