Foto 3< bovenste rij, zesde van links: Ton Wigman, toen wonend in Didam,
lid van de sterrenwacht Corona Borealis.

> Volgens mij is op 9899* bovenste rij derde van links en op 3036* onderste
> rij 4e van links Henk Freulich uit Venlo
>
> Harrie
>

>   _____

Deze e-mail is verzonden aan abonnees van de lijst [log in to unmask]
Zie voor abonneren, adreswijzigen, opzeggen, zelf mailen, toegang archief op:
http://www.astro.rug.nl/~nvws/asmetlst.htm