VACANCIES Archives

July 2009

VACANCIES@LIST.RUG.NL

Options: Use Monospaced Font
Show Text Part by Default
Condense Mail Headers

Message: [<< First] [< Prev] [Next >] [Last >>]
Topic: [<< First] [< Prev] [Next >] [Last >>]
Author: [<< First] [< Prev] [Next >] [Last >>]

Print Reply
Sender:
"Distributionlist Career Office FEB: internships and master theses projects" <[log in to unmask]>
Subject:
From:
Career Office <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 30 Jul 2009 17:25:58 +0200
Content-Transfer-Encoding:
8bit
Content-Type:
text/plain; charset=windows-1252; format=flowed
MIME-Version:
1.0
Parts/Attachments:
text/plain (109 lines)
Stage Replenishment: Customer Service

· Op het distributiecentrum van Albert Heijn in Zaandam.

· vanaf september voor een periode van 4-5 maanden.

Algemeen

Ahold is een internationale groep kwaliteitssupermarkten en
foodservicebedrijven actief in de Verenigde Staten en Europa. Met een
omzet in 2008 van 28,7 miljard euro wereldwijd, is Ahold de grootste
retailer in Nederland en één van de grootste retailers aan de oostkust
van de Verenigde Staten. Ahold wil voor de consument de beste en meest
succesvolle aanbieder van voeding zijn en stelt de klant centraal. In
Nederland wordt de klant bediend door Albert Heijn, Etos, Gall & Gall en
de bezorgservice Albert.

Met onze sterke merken zijn wij optimaal gepositioneerd om te voldoen
aan lokale behoeften van onze klanten. Tegelijkertijd maken onze merken
gebruik van synergievoordelen, waardoor we op een eenvoudige,
(maatschappelijk) verantwoorde en efficiënte wijze kunnen opereren.

De afdeling

Replenishment, onderdeel van Supply Chain, realiseert dagelijks tegen
minimale kosten de gewenste productbeschikbaarheid in winkels. Als ook
een optimale beschikbaarheid in Distributie Centra en bij leveranciers.
Dit geldt zowel voor het regulier-, het actie- als het seizoensassortiment.

De opdracht

Het geven van advies om een centrale dienst (piketdienst) op te stellen
binnen de Replenishmentorganisatie die buiten openingstijden bereikbaar
is voor de klanten (o.a de winkelorganisatie en de leveranciers van
goederen) van Replenishment bij calamiteiten. Hier bij moet dan o.a.
rekening worden gehouden met de behoefte van de klanten van
Replenishment versus de kosten die dit met zich mee gaat brengen (kosten
baten analyse). Ook moet er een advies worden uitgebracht over de wijze
van communiceren. Op dit moment is er een verouderde piketdienst. Voor
jou ligt hier de uitdaging de piketdienst te vernieuwen die afgestemd is
op de huidige klanten van de Replenishmentorganisatie. Om deze innovatie
te realiseren zijn we op zoek naar een stagiair die ‘out of the box’
durft te denken.

De standplaats wordt Customer Service Replenishment. De medewerker
Customer Service Replenishment is de oren en de ogen van de gehele
afdeling Replenishment. De werkzaamheden bestaan uit de volgende
onderdelen binnen deze afdeling:

· Je onderhoudt contact met alle disciplines binnen Albert Heijn
waaronder de winkelorganisatie

· Je bent verantwoordelijk voor monitoring van de procesgang binnen de
winkel- en franchiseorganisatie (bijvoorbeeld het monitoren van
klantenaantallen en het monitoren van het instuwen van goederen)

· Het systeemmatig begeleiden van winkels (bijvoorbeeld winkelopeningen)

· De afhandeling van winkelcalls die via het SCC binnen komen

· Een juiste en tijdige afhandeling van assortimentsgroep overstijgende
activiteiten

Wij vragen

· HBO/WO werk- en denkniveau

· Student Commerciële Economie, Communicatie of Bedrijfskunde (of andere
studies mits goed gemotiveerd)

· Uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden

· Goede kennis van het Microsoft office pakket

· Pro-actief

· Analytisch

· Initiatiefrijk

· Klant- en servicegericht

· Zelfstandig

· Assertief

Wij bieden

· Interessante en veelzijdige afstudeerplek voor 4-5 maanden.

· Kennismaking met vele facetten van de organisatie.

· Goede Stage- en reiskostenvergoeding.

Sollicitatie

Schriftelijke sollicitaties voorzien van curriculum vitae en motivatie
graag richten aan [log in to unmask]

--
Career Office
P.O. Box 800
9700 AV Groningen
the Netherlands
tel +31 (0)50 3637182
www.rug.nl/feb/careeroffice

For final-year projects, an internship contract must be signed by all parties (the organization, the Career Office and the student). The Faculty of Economics and Business has drafted a standard contract which can be downloaded in Dutch or in English. For more information go to http://www.rug.nl/feb/faculteit/afdelingen/careeroffice/informatievoorstudenten/stagecontract

ATOM RSS1 RSS2