LWP Archives

October 2007

LWP@LIST.RUG.NL

From:
Jurjen Bokma <[log in to unmask]>
Reply To:
Lijst voor communicatie over Linux werkplek <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 24 Oct 2007 10:57:16 +0200
Geachte Luisteraars,

van 29 oktober tot en met 2 november zijn Arjan, Heiko en ik op
RedHat-cursus in Amsterdam.
Het lijkt me zo toe dat we kort daarna wel weer eens bijeen mogen komen,
onder andere om het werk van de hand van Martin en Ronald te bespreken.

Ik heb 'tentatively' een moment - te weten vrijdag 9 november van 13.30
tot 15.00 met eventuele uitloop - geprikt in de agenda van de mensen die
er de laatste keer waren, m.u.v. Stefan Suurmeijer, die zijn
voortrekkerschap aan mij heeft overgedragen, en Tom Kuipers, die heeft
aangegeven niet iedere keer aanwezig te willen zijn. Ik wil dat moment
aanhouden tot eventueel duidelijk wordt dat we een ander moeten kiezen.

Mvgr.
Jurjen

--
Jurjen Bokma <[log in to unmask]>