LWP Archives

October 2006

LWP@LIST.RUG.NL

From:
Stefan Suurmeijer <[log in to unmask]>
Reply To:
Lijst voor communicatie over Linux werkplek <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 24 Oct 2006 01:31:21 +0200
L.s.,

na de inventarisatie van technische randvoorwaarden die al een hoop
heeft opgeleverd is het nu tijd om van start te gaan met het feitelijke
project. Zie aangehecht project overzicht voor details. De komende twee
a drie weken hoop ik de gesprekken te voeren met kerngebruikers. Uit die
gesprekken (gecombineerd met wat wij al besproken hebben) moet een
concept ontwerp (functioneel en technisch) komen. Die zullen op de
eerste projectvergadering besproken worden, waarna het feitelijke bouwen
kan beginnen. Ik hoop deze week de planning van de gesprekken met
kerngebruikers rond te hebben, aansluitend zal ik de agenda's erop
naslaan om de eerste projectgroep vergadering te plannen.
Ik ben er van uit gegaan dat diegenen die op de
inventarisatiebijeenkomst hebben aangegeven mee te willen werken ook
daadwerkelijk beschikbaar zijn. Jacco en Arjan waren daar niet bij en
heb ik apart benaderd. Jacco heeft aangegeven dat hij graag deel wil
nemen maar dat zijn inzet bij de UWP uitrol bij KVI vereist is en dat
hij pas na de voorbespreking daarvan definitief weet of hij beschikbaar
kan zijn. Arjan is veel tijd kwijt met o.m. het PXE project en zal deze
week nagaan of hij voldoende tijd vrij kan maken. Hun inzet is dus onder
voorbehoud

vrgr
Stefan

Ps: woensdag om 11 uur demonstreert sterrenkunde hun linux werkplek. Als
er nog mensen ook hierin geinteresseerd zijn, laat het me dan aub nog
dinsdag weten