LWP Archives

January 2007

LWP@LIST.RUG.NL

From:
Stefan Suurmeijer <[log in to unmask]>
Reply To:
Lijst voor communicatie over Linux werkplek <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 22 Jan 2007 00:42:52 +0100
L.s.,

behoorlijk vertraagd door reorganisatie perikelen alsnog een concept
functioneel ontwerp voor de LWP binnen de RUG. Ook voor het project zal
de reorganisatie de nodige wijzigingen tot gevolg hebben. In de eerste
plaats zal ik vanwege nieuwe werkzaamheden het projectleiderschap
overdragen. Verder zal ook de projectgroep er vermoedelijk anders uit
gaan zien dan oorspronkelijk beoogd. Het lijkt me verstandig zodra over
dit alles wat meer duidelijkheid is nog een keer de koppen bij elkaar te
steken om aan dit stuk het nodige te schaven.
Ik zal t.z.t. met de nieuwe beoogd projectleider daarvoor een
bijeenkomst plannen.

vrgr
Stefan