LWP Archives

February 2007

LWP@LIST.RUG.NL

From:
Stefan Suurmeijer <[log in to unmask]>
Reply To:
Lijst voor communicatie over Linux werkplek <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 21 Feb 2007 17:23:37 +0100
Hallo list,

Ronald en ik praatten (mailden) een beetje langs elkaar heen, dus we
hebben even een en ander kortgesloten. Daaruit is gekomen dat Ronald het
prettig vind om via een Wiki constructie aan (commentaar op) een
document te werken. Hij heeft dus een wiki van het functioneel ontwerp
gemaakt, in elk geval voor eigen gebruik, maar ook voor alle lezers
dezes die het ook een prettige manier van werken vinden. Het adres van
de wiki is http://www.ai.rug.nl/LWP
Ik ben zelf vanwege cursus even niet op het RC, zou iedereen die de wiki
wil gebruiken dus aub Ronald even z'n gegevens willen mailen? Zie onder
voor Ronald's e-mail adres.

Ronald: mijn voorstel zou zijn edits in discussiepagina's

vrgr
Stefan