ASTRO-EN-METEO Archives

Koninklijke Nederlandse Vereniging voor Weer- en Sterrenkunde.

ASTRO-EN-METEO@LIST.RUG.NL

From:
Jan Allerd de Boer <[log in to unmask]>
Reply To:
Jan Allerd de Boer <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 2 Aug 2008 11:00:04 +0200
LS,
Naast het 1-daagse symposium op 4 oktober van de KNVWS over 400 jaar
telescopen organiseren Sterrewacht Leiden en ESTEC een drieeneenhalf-daagse
conferentie 29 september - 2 oktober in Noordwijk.
Ik ontving een korting-aanbod (incl. boek) voor KNVWS-leden en
Zenit-abonnees. Bij
inschrijving vullen zij bij "Astronomical Society" dan in: KNVWS, afdeling
of werkgroep ......, of Zenit
Zie http://www.astro.rug.nl/~nvws/kalender.htm voor verdere gegevens en een
link naar een pdf over het korting-aanbod.

Verder kwam mij nog een reis ter ore van 19 okt - 5 nov 2008 naar
Noord-Chili, met een sterke nadruk op sterrenkunde: bezoek aan enkele grote
observatoria (waaronder de very large telescope en alma), sterrenkijken,
etc. Meer gegevens op http://tinyurl.com/5arlnc
Prijzig, maar niet iedereen komt met reiskostenvergoeding binnen bij de VLT
etc.

Met vriendelijke groet,
Jan de Boer
J.A. de Boer
Prinses Irenelaan 1, 9765 AL Paterswolde
E-mail [log in to unmask]
http://www.rug.nl/staff/j.a.de.boer === http://www.sterrenkunde.nl
http://www.planetarium-friesland.nl === http://www.camras.nl
http://www.channel4.com/science/microsites/G/great_global_warming_swindle/