ASTRO-EN-METEO Archives

Koninklijke Nederlandse Vereniging voor Weer- en Sterrenkunde.

ASTRO-EN-METEO@LIST.RUG.NL

From:
Casper ter Kuile <[log in to unmask]>
Reply To:
Casper ter Kuile <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 6 Apr 2009 00:27:27 +0200
Geachte waarnemers,

De aurorachase vakantie van Roy Keeris en mijzelf op het
PolarLightCenter van Rob Stammes en Threes van Nieuwenhoven op de
Lofoten in Noorwegen zit erop.
Het was een geweldig succes! Niet alleen hebben we daar schitterend
poollicht mogen waarnemen, ook de arctische omgeving is een heel
bijzondere.
Inmiddels is het hele gebeuren na te lezen via onderstaande link:

http://www.wondersofnature.nl/aurora/2009-march/2009-march-nl.html

Al met al een reisje om sterk aan te bevelen voor een ieder die
geinteresseerd is in het waarnemen van het fraaie noorderlicht!

Met vriendelijke groet,

Casper.