From:
Jan de Boer <[log in to unmask]>
Reply To:
Jan de Boer <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 8 Mar 2007 17:59:19 +0100
De IT-infrastructuur aan de Rijksuniversiteit Groningen (RUG) is
ingrijpend veranderd. De e-maillijst astro-en-meteo wordt "gehost" door de
RUG, en wordt nu bediend door een andere server.
Gevolgen:
1. Berichten rondsturen (door abonnees) gaat niet meer met een mail aan
[log in to unmask] Het gaat nu via de webpagina
http://list.rug.nl/archives/astro-en-meteo.html waarin de optie "Post to
the list" een webformulier opent waarin je het bericht typt of plakt. Je
moet daarvoor inloggen, zie 2.
2. Wachtwoord nodig.
De listserver moet je herkennen als abonnee van astro-en-meteo. Daarom
moet je bij het mailadres waarop je dit bericht ontvangt een wachtwoord
kiezen. Bovenin het loginscherm staat de link naar "get a new LISTSERV
password first".
3. Via http://list.rug.nl/archives/astro-en-meteo.html is ook het nieuwe
archief bereikbaar.
4. Het oude archief is nog te lezen via
http://netserv.fwn.rug.nl/hyperarchives/astro-en-meteo/year/ (ik heb de
hele inhoud ook in een zipfile gekregen voor als tzt. de link dood is).
5. De instructiepagina http://www.astro.rug.nl/~nvws/asmetlst.htm moet
ingrijpend worden gewijzigd. Dat probeer ik de komende dagen te doen.
Stuur ik nader bericht over.

Ik moedig jullie aan om veel interessante zaken aan de mede-abonnees te
sturen. (Dus geen zaken die alleen voor 1 persoon leuk zijn, zoals (on)
vriendelijke reacties die geen nieuws toevoegen).

Met vriendelijke groet,
Jan de Boer
lijstbeheerder