From:
Jan Allerd de Boer <[log in to unmask]>
Reply To:
Jan Allerd de Boer <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 19 Dec 2012 15:06:41 +0100
U ontvangt deze mail als abonnee. Zie voor wijzigen of opzeggen abonnement http://www.astro.rug.nl/~nvws/asmetlst.htm
---

Beste (plv.) secretarissen in de KNVWS,
cc.
ereleden
KNVWS-bestuur
astro-en-meteo mailinglist

De nieuwe nieuwsbrief staat online om te downloaden:
http://www.astro.rug.nl/~nvws/KNVWSNieuwsbrief2012nr02.pdf

Inhoud:
Drie prijzen; nieuw lid; volgende deadline
Willem de Graaffprijs voor astronoom of ruimteonderzoeker
Hugo van Woerdenprijs voor junior KNVWS-er
KNVWS-er nomineren voor de Dr. J. van der Biltprijs
Onderhoud websites De Koepel en KNVWS
Nieuw lid

Er worden voordrachten gevraagd voor drie prijzen. Voor de Willem de
Graaffprijs sluit dat al op 31 december. Ook uit de KNVWS kan men
verdienstelijk populariserende astronomen/ruimteonderzoekers voordragen.

Ik verzoek de secretarissen om deze mail ook door te geven in hun
organisatie(s).

Voor uw informatie meld ik nog dat er een informatieve tentoonstelling over
de Maya kalender is in het Museum Volkenkunde Leiden. Met lezenswaardige
webpagina's:
http://volkenkunde.nl/nl/21-december-2012
http://volkenkunde.nl/nl/node/250

Met vriendelijke groet,
Jan de Boer
Drs. J.A. de Boer, secretaris
Koninklijke Nederlandse Vereniging voor Weer- en Sterrenkunde
Prinses Irenelaan 1, 9765 AL Paterswolde
E-mail [log in to unmask]
KNVWS op http://sterrenkunde.nl
Tel. 050 309 4290