From:
Marco Langbroek <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Fri, 20 Apr 2007 12:51:54 +0200
Guus Gilein schreef:

> Wat is er dan mis met de gegevens op die link?

De gegeven tijd in de link is in MEZT, niet UTC. Jouw passage is dus om 19:19
UTC, niet 21:19 UTC zoals je meld. Diep in de schemering.

Inmiddels hebben Georg en ik na opheldering van de nauwkeurigheid van het
tijdstip (niet zo nauwkeurig bleek) het object geidentificeerd als
waarschijnlijk USA 186. Ik zag deze zelf gisteravond ook opvlammen tot negatieve
magnituden, op 55 graden hoogte ten westen van het zenit om 21:16:25 UTC, gaande
van zuid naar noord.

- Marco

-----
Dr Marco Langbroek  -  SatTrackCam Leiden, Cospar 4353
Leiden, the Netherlands. 52.15412 N,  4.49081 E (WGS84), +0 m ASL

SatTrackCam: http://home.wanadoo.nl/marco.langbroek/satcam.html
Station (b)log: http://sattrackcam.blogspot.com