From:
Marco Langbroek <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Thu, 20 Aug 2009 21:53:59 +0200
Een decay van ruimteschroot is heel onwaarschijnlijk. Er werden geen decays
verwacht tussen 16.0 Aug (07-018B) en 20.5 Aug (90-084D).

Het geel-oranje en "vlammend" van de beschrijving doet mij echter aan een
"Thaise ballon" denken. We hebben de laatste dagen weer diverse meldingen van
die dingen gehad, zoals de laatste jaren altijd in de zomer.

- Marco Langbroek