From:
Guus Gilein <[log in to unmask]>
Reply To:
Guus Gilein <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 26 Sep 2007 12:22:49 +0200
Goede middag,

Ik ga naar het KNVWS symposium op 6 oktober aanstaande. Omdat ik met de auto
ga heb ik de routebeschrijving bekeken die je krijgt als je op de link van
de info van het symposium klikt
Je komt dan op
http://www.cms.uva.nl/fb/object.cfm/objectid=460227C3-2F78-44AA-9ACECAB7E177C40C

Wil je op het Roeterseiland parkeren, dan moet je van te voren een
parkeerplaats aanvragen. Dat heb ik gedaan, maar ik kreeg direct het
antwoord dat alle parkeerplekken en garages in het weekend gesloten zijn.
Dus dat schiet niet op.
Navraag bij De Koepel leverde ook niets op. Men weet niet hoe het met het
parkeren volgende week zaterdag zit.

Ik ken de situatie ter plekke helaas niet. Weet iemand of je in de buurt van
de plek waar de lezingen worden gehouden kunt parkeren?

Groeten,
Guus