ASTRO-EN-METEO Archives

Koninklijke Nederlandse Vereniging voor Weer- en Sterrenkunde.

ASTRO-EN-METEO@LIST.RUG.NL

From:
Jan Allerd de Boer <[log in to unmask]>
Reply To:
Jan Allerd de Boer <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 24 Sep 2007 15:09:11 +0200
Georg heeft eindelijk (nog) meer tijd voor sterrenkunde. Hij is met pensioen
en ook langs deze weg wens ik hem veel heldere nachten.
De Groninger Universiteitskrant vroeg hem uit in het volgende artikel:
http://www.uk.rug.nl/archief/jaargang37/04/09a.php
Het viel me op dat ook in het Universtiteitskrantarchief veel over Georg
zit. Type maar eens Comello in het zoekvakje van www.uk.rug.nl

Met vriendelijke groet,
Jan de Boer
Drs. J.A. de Boer, secretaris
Koninklijke Nederlandse Vereniging voor Weer- en Sterrenkunde
Prinses Irenelaan 1, 9765 AL Paterswolde, The Netherlands
E-mail [log in to unmask]
KNVWS op www.sterrenkunde.nl
Tel. 050 309 4290