From:
Ard Hartsuijker <[log in to unmask]>
Reply To:
Ard Hartsuijker <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 2 Apr 2014 16:21:39 +0200
U ontvangt deze mail als abonnee. Zie voor wijzigen of opzeggen abonnement http://www.astro.rug.nl/~nvws/asmetlst.htm
---

Beste mensen,

De Evangelische Omroep gaat een programma maken in Dwingeloo of
Westerbork waarin aandacht is voor de diepere betekenis van astronomie
voor het geloof.

Zij zoeken naar iemand die weg is van sterren, maar ook iets over het
geloof kan zeggen.
Naar iemand die dat op een bijzondere manier combineert.
Iemand die al jarenlang met sterren en het heelal bezig is.
Of een regelmatige bezoeker is van de telescoop of de radiotelescoop of
van lezingen.

Het gaat niet om een professional, die heeft met al in het programma zitten.

Reacties graag op zeer korte termijn naar [log in to unmask]
omdat de opnamen al in april plaats vinden.
Ik zal de betreffende persoon dan ik contact brengen met de redactie van
het programma.

Graag even op uw sterrenwacht nagaan of iemand daar interesse voor heeft.

Vriendelijke groet, Ard Hartsuijker