From:
Jan Allerd de Boer <[log in to unmask]>
Reply To:
Jan Allerd de Boer <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 15 Dec 2009 09:12:55 +0100
Deze e-mail is verzonden aan abonnees van de lijst
Zie voor abonneren, adreswijzigen, opzeggen, zelf mailen, toegang archief
op:
http://www.astro.rug.nl/~nvws/asmetlst.htm

Met vriendelijke groet, Jan de Boer, secretaris KNVWS
(http://www.sterrenkunde.nl)
CC. KNVWS-bestuur

http://www.nu.nl/binnenland/2141079/komend-weekeinde-veel-vallende-sterren.html
lijkt wel een omgekeerd bericht. Het is leuk dat de KNVWS wordt genoemd,
maar van wie hebben ze het?
Radio BNN sprak telefonisch met me en ik noemde daar elke paar minuten een
meteoor.
Bij nu.nl is dat elke minuut een paar meteoren.
Het is niet duidelijk of nu.nl gegevens via BNN kreeg, of van een andere
KNVWS-er. Het klopt duidelijk niet meer met gegevens van de Werkgroep
Meteoren.
Het bericht levert verschillende e-mails op met meldingen van meteoren op
13-12.

Jan de Boer