From:
Jan Allerd de Boer <[log in to unmask]>
Reply To:
Jan Allerd de Boer <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 15 Dec 2010 14:30:29 +0100
Beste abonnees van de astro-lijst,
cc. secretarissen afdeling Friesland en Groningen,

Ik werd benaderd door de IVN voor hun kerstverblijf op Schiermonnikoog.
Ze zoeken iemand die tussen kerst en de jaarwisseling op Schiermonnikoog op
een avond de IVN-ners wegwijs kan maken aan de sterrenhemel.
Voor wie dat aantrekkelijk lijkt: Als je niet toevallig op Schier woont of
er ook met kerstvakantie naar toe gaat wil de IVN met alle plezier je reis
naar het eiland betalen en voor een nacht een slaapplaats in hun
kampeerboerderij bieden.

Wie is of kent iemand die wel een avond op het aardedonkere Schiermonnikoog
uitleg wil geven.
Graag in de komende zeven dagen een reactie naar mij.

Met vriendelijke groet,
Jan de Boer
Drs. J.A. de Boer, secretaris
Koninklijke Nederlandse Vereniging voor Weer- en Sterrenkunde
Prinses Irenelaan 1, 9765 AL Paterswolde
E-mail [log in to unmask]
http://sterrenkunde.nl/knvws
Tel. 050 309 4290

Deze e-mail is verzonden aan abonnees van de lijst [log in to unmask]
Zie voor abonneren, adreswijzigen, opzeggen, zelf mailen, toegang archief op:
http://www.astro.rug.nl/~nvws/asmetlst.htm